تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۰ آذر ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۴۶ نظر

 تغییرات جدید پایتخت ۷؛ بازگشت بابا پنجعلی و حذف سارا و نیکا

طبق شنیده‌ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید «پایتخت»، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل. هنوز مشخص نیست آیا خمسه در قامت جوانی و روح باباپنجعلی نقش آفرینی خواهد کرد یا نقش دیگری را بر عهده خواهد داشت. از نکات دیگر فصل هفتم «پایتخت» می‌توان به حذف نقش سارا و نیکا به دلیل حواشی چند ماه اخیر آن‌ها در فضای مجازی اشاره کرد.

 تغییرات جدید پایتخت ۷

اقتصاد۲۴ -پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خراسان نوشت: تقریبا دو هفته قبل، خبری درباره توافق مدیران تلویزیون با سازندگان سریال «پایتخت» و آغاز پیش‌تولید فصل هفتم سریال منتشر شد، اما خبر‌هایی که در روز‌های اخیر درباره جدایی بعضی از عوامل مجموعه از این پروژه رسیده، احتمال آماده شدن «پایتخت ۷» ویژه نوروز ۱۴۰۰ را کم و کمتر می‌کند. پس از مهران احمدی، آرش عباسی نویسنده فصل هفتم سریال هم با انتشار پستی در اینستاگرامش از قطع همکاری خود با این پروژه خبر داده است. در این گزارش به دلایلی پرداخته‌ایم که امکان پخش «پایتخت» را در نوروز ۱۴۰۰ به پایین‌ترین حد خود می‌رساند.

تردید محسن تنابنده برای نگارش فیلم نامه

محسن تنابنده از فصل اول «پایتخت» تا فصل ششم این سریال، علاوه بر بازیگر به عنوان طراح فیلم نامه و سرپرست نویسندگان فیلم نامه این سریال را همراهی کرده است، اما طبق خبری که چند روز قبل فیلم نیوز منتشر کرده، محسن تنابنده درباره ساخت فصل هفتم سریال تردید دارد و به همین دلیل هنوز نگارش فصل هفتم سریال را آغاز نکرده است. شروع نشدن مرحله نگارش فیلم نامه و تصمیم غیرقطعی محسن تنابنده در این باره یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی است که باعث می‌شود نزدیک بودن زمان آغاز ساخت «پایتخت ۷» کاملا بعید به نظر برسد.

نوروز ۱۴۰۰، بدون «پایتخت»؟

اگر مدیران تلویزیون و عوامل «پایتخت» خیلی زودتر از این‌ها برای ساخت ادامه سریال به توافق رسیده بودند و همه چیز طبق روال پیش رفته بود، اکنون مرحله پیش‌تولید این مجموعه به پایان رسیده و تصویربرداری آن هم آغاز شده بود که تولید سریال تا نوروز سال آینده تمام شود و فروردین‌ماه این مجموعه به آنتن برسد، اما اکنون که روز‌های پایانی آذرماه را سپری می‌کنیم، هیچ تصمیم قطعی مهمی درباره شروع تولید «پایتخت ۷» گرفته نشده و نه تنها کار نگارش فیلم نامه در حال انجام نیست، بلکه این مرحله مهم هنوز آغاز نشده است. این در حالی است که سال گذشته در ۱۱ آذرماه، «پایتخت ۶» کلید خورد. در این شرایط حتی اگر فصل هفتم سریال به تولید برسد، احتمالا باید ماه رمضان یا زمان دیگری غیر از نوروز منتظر آن بود.

غیبت مهران احمدی

یکی از تغییرات مهم در فصل ششم «پایتخت»، بازگشت شخصیت «بهبود» با بازی مهران احمدی به قصه بود که توجه طرفداران این سریال را جلب و آن‌ها را غافلگیر کرده بود. هرچند ناتمام ماندن «پایتخت ۶» باعث شد سرنوشت این شخصیت به نقطه درستی نرسد و او نیز مانند دیگر شخصیت‌های اصلی سریال بلاتکلیف بماند، اما در میان اعضای خانواده «معمولی»، «بهبود» جایگاه ویژه‌ای نزد مخاطبان دارد و حضورش در سریال باعث جذابیت آن می‌شود.


بیشتر بخوانید:پیشنهاد کیهان برای فصل جدید سریال پایتخت


چند روز قبل، مهران احمدی در گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی خود، در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت «پایتخت ۷» گفت که هیچ اطلاعی درباره این موضوع ندارد و به دلیل قرارداد‌هایی که بسته، نمی‌تواند در فصل هفتم ایفای نقش کند. بی‌شک غیبت این بازیگر در «پایتخت ۷»، آن هم پس از حضور کوتاهش در فصل ۶ و بازگشت به قصه، ساخت ادامه سریال را با مشکل روبه‌رو خواهد کرد.

مشغولیت احمد مهرانفر

هرچند تا به حال دیگر بازیگران سریال مانند بهرام افشاری و احمد مهرانفر درباره حضور خود در ادامه سریال، صحبتی نکرده‌اند، اما طبق خبری که به تازگی منتشر شده، مهرانفر برای بازی در اولین فیلم آرزو ارزانش به نام «آهنگ دونفره» قرارداد بسته است و از اواخر آذرماه جلوی دوربین خواهد رفت، بنابراین او نیز مانند مهران احمدی به پروژه دیگری تعهد دارد.

با توجه به این که بازی در سریال «پایتخت» زمان زیادی از مهرانفر می‌گیرد، بعید است که او همزمان در دو پروژه حاضر شود. علاوه بر این، قطعا گریم مهرانفر در «آهنگ دونفره» با گریم او در سریال «پایتخت ۷» متفاوت خواهد بود و نمی‌تواند همزمان در این فیلم و سریال حضور داشته باشد.

«پایتخت ۷» نویسنده ندارد

یکی دیگر از اتفاقات مهمی که ساخت «پایتخت ۷» ویژه نوروز ۱۴۰۰ را با، اما و اگر‌های جدی مواجه می‌کند، جدایی آرش عباسی نویسنده «پایتخت ۶» از این سریال است. او دیروز با انتشار پستی نوشت که درباره سریال «پایتخت» برای او طرح و ایده‌ای ارسال نشود، چون او ارتباطی به فصل هفتم این مجموعه ندارد و نمی‌تواند این ایده‌ها را با سازندگان سریال در میان بگذارد.

او در بخشی از پست خود، درباره آن چه از «پایتخت» نصیب اش شده به آشنایی با سیروس مقدم اشاره کرد و نوشت: آرزو می‌کنم این همکاری در زمان دیگر، با آدم‌های دیگری و نه در «پایتخت» دوباره اتفاق بیفتد. او همچنین توضیح داد که او به عنوان نویسنده در این سریال حضور داشته نه طراح داستان. جدایی آرش عباسی و انتخاب نویسنده جدید برای فصل هفتم فرایندی زمان‌بر است و این موضوع هم به چالش مهمی برای ساخت ادامه سریال تبدیل شده است.

با توجه به مسئولیت محسن تنابنده به عنوان طراح فیلم نامه و بازیگر سریال و فرصت کمی که برای تولید این مجموعه تا نوروز مانده، او به تنهایی نمی‌تواند نگارش فیلم نامه را برعهده داشته باشد، در نتیجه این موضوع هم مانعی جدی بر سر راه ساخت «پایتخت» نوروزی خواهد بود.

حاشیه‌های ششمین «پایتخت»

فصل ششم «پایتخت» که نوروز ۹۹ روی آنتن رفت، با حاشیه‌های مختلفی گره خورد. سال گذشته پس از سخنان تند محمدصادق کوشکی علیه رخشان بنی‌اعتماد در برنامه «جهان‌آرا»، محسن تنابنده اعلام کرد پس از «پایتخت ۶» دیگر با تلویزیون همکاری نخواهد کرد. احمد مهرانفر نیز در اقدام مشابهی از تلویزیون خداحافظی کرد و «پایتخت ۶» را آخرین حضور خود در تلویزیون دانست. اعتراض به ممیزی سریال هنگام پخش، سکانس پایانی قسمت آخر و ادعای رئیس صداوسیما درباره وجود «ستون پنجم فرهنگی روشن» در سریال و انتشار تصاویر نامتعارف بازیگران نوجوان سریال سارا و نیکا فرقانی هم از دیگر حواشی «پایتخت ۶» بود که باعث شد آخرین فصل این مجموعه جنجال‌هایی به پا کند و این گمانه را که ادامه ساخت این مجموعه متوقف خواهد شد تقویت کرد.

طبق شنیده‌ها از نکات مهم و قابل توجه در سری جدید «پایتخت»، تکمیل فیلمنامه ناتمام مرحوم خشایار الوند برای ساخت است و همچنین بازگشت و حضور مجدد علیرضا خمسه در این فصل. هنوز مشخص نیست آیا خمسه در قامت جوانی و روح باباپنجعلی نقش آفرینی خواهد کرد یا نقش دیگری را بر عهده خواهد داشت.
از نکات دیگر فصل هفتم «پایتخت» می‌توان به حذف نقش سارا و نیکا به دلیل حواشی چند ماه اخیر آن‌ها در فضای مجازی اشاره کرد.

با توجه به اینکه سعید آقاخانی نیز از تابستان امسال، فصل سوم «نون خ» را کلید زده و اواخر فیلمبرداری آن است و مجموعه «پایتخت» همچنان در مرحله پیش تولید، باید منتظر ماند و دید شبکه یک سیما کدام مجموعه را برای پخش در ایام نوروز ١۴٠٠ انتخاب خواهد کرد.

نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۱
ناشناس
5
9
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹
پایتخت هفت چیه مسخره ها همون شش رو تموم کنید که اینهمه پول مردمو هزینه ش کردید
ناشناس
5
18
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹
آرش عباسی تومناسب این سریال نبودی فصل6به نویسندگی تو اصلا برای مخاطب جذاب نبووود
samiiii
1
2
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹
ازپایتخت یک به بعد هرسال اخرای پاییزهمین داستان روشروع کردن که هی پایتخت تولیدنمیشه گیرداره گورداره این رفته اون اومده فلانی نمیتونه بساری پول میخواد اون یکی شیرمیخوادوهمینجور ادامه دادنش تا۲روزبه عید تبلیغات روشروع کردن که پایتخت دوسه وووو ازاول فروردین هرشب ساعت فلان شبکه بسار.اینا اینجوری تواین چندسال قبل ازشروع نمایش مخاطبین خودشون روجذب کردن ومیکنم وبازدید خوردن این خبرها میبینن هنوز مردم طرفدارشون هستن میسازنش امسالم عیدمعلوم میشه پایتخت۷پخش میشه وهمه هم توش بازی میکنن
علی
2
1
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹
پس از مرحوم الوند دیگه این پایتخت بدرد سارا ونیکا نبخوره ن مردم
ناشناس
2
2
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹
والا پایتخت ۱هم زیاده چه رسد به ۷
داود
4
1
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹
خدا را شکر که سریال پایتخت تموم شد رفت پی کارش
ناشناس
4
1
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹
مگه اخر زمون هستش مرده را زنده میکنید پنجعلی
javad
دمت گرم یعنی واقعا مسخره شده
حسام
2
2
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹
بابا بسه ۶تا فصل اینهمه ساختید همه ام تکراری شده
یه سریال دیگه بسازید که این بازیگران توش باشند
مانی امیرزاده
3
0
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹
شما دیگر شورش را در آورد این بازیکن را حذف و یک بازیکن را اضافه کردیم و این کار خیلی این کار خیلی مزخرف شده است
javad
دمت گرم حرف حساب زدی هی مسخره بازی شده
علی اصغر میرخالقی
2
1
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹
سلام پایتخت 7 حتما باید درست بشه
اشکان یوسفی
0
5
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹
تهیه کننده و کارگر دان نمی توانند آن سارا و نیکا حذف کنند هیچ نمی توانند حذف من راه حل دارم که سارا و نیکار بر گردانم
امیر
1
1
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹
به نظر من بهبود باخانوادش حذف شود
سامان قربان زاده
3
0
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹
حیف شد که واقعاً آقای محسن تنابنده نیست و سارا نیکا نیست شاید به احتمال می رساند که آقای بهرام افشاری هم نیست پایتخت خراب شده نصفه مونده هنوز پایتخت ۶ بعد اون وقت پایتخت ۷ را می سازند اونم دیر وقت امید وارم که این تغییرات ادامه داده نشه
محمد امیر
0
4
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹
شماکه سارا و نیکا فرقانی اصل راکه حذف میکنید اصل کار سارا و نیکا فرقانی اصل هستندو دوباره میخواهید علیرضا خمسه را بیاوردی توپایتخت پایتخت قبلاً بهتر بود قسمت۵ترکوندن ولی روز به روز مسخره ومسخره ترمیشه قسمت۶خوب بود ولی مثل ۵نبودواگر سارا و نیکا نباشن کی میخواهندباشند رحمان و رحیم نکنه باشه اصل کار سارا ونیکاست نکنه میخواهند سارا ونیکارم بکشند علیرضا خمسه که مرد دوباره الان میخواهند بیارندبهبودهم همینطور ولی باز هم میگم اصل کار سارا ونیکا وعرلیرضا خمسه
ناشناس
1
2
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹
دوست داریم عید 1400 دور هم باسلامتی کامل پایتخت 7 جذابی را تماشا کنیم
ناشناس
0
2
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹
پایتخت برای مردم تمام شده و کسی راضی نیست از پول بیت المال خرج اشخاصی مثل تنابنده بشه کسی که باعث کشته شدن آخوند همدانی شد البته که مطمئنا روزی خداوند حقش رو کف دستش میگذاره صبر خدا 30 ساله...حالا نقشش خوب داره بازی میکنه آدم حقه باز خوبه خودش پارسال گفت من دیگه برای تلویزیون کار نمیکنم ولی خوب کیه که از پول میلیاردی بدش بیاد و به وقتش بزنه زیر حرفش. بیچاره اون نویسنده جدیدی که میخواد بیوفته تو دام این عنکبوت..
javad
دمت گرم حرف دل منو زدی باباجان پایتخت 6 هنوز تمام نشده باید ادامه شو نشون بدن ولی پول کامل گرفتن زهرشون بشه تنابنده اینقدر بد اخلاق بد دهنه یعنی همه نقش ها رو گرفته همه سکانس ها هست باباجان بسه بقیه بازیگرها انگار برده اش هستن توجه کردین.
محسن
0
1
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹
سلام
نقی ۷ یا پایتخت ۷؟
فصل بعد لابد
قسمت اول کادر بسته نقی تمام رخ
قسمت دوم کادر بسته نقی نیم رخ
قسمت سوم کادر بسته نقی سه رخ
ناشناس
0
1
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹
پایتخت را تا آ۱۰ هم ادامه بدن باهمه نگاه میکنند
javad
0
1
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹
به اون جا نمیرسه اگه هم برسه مثل سریال های دیگه کم بیننده میشه کم رنگ میشه.
ستاره
1
0
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹
ای بابا شماهم اصلا بدون سارا و نیکا پایتخت قشنگ نیست تازه هم پایتخت ۶ادامه رو نشون بدین چرا میپرین رو پایتخت۷
امیر
1
2
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹
بزن گمشن بابا
ایلیا یوسفی
1
0
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹
سلام حتما سریال پایتخت۷ رو بسازید.
ناشناس
0
1
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۹
سلام پایتخت 7را حتما بسازید این سریال خیلی جذاب بعضیاکه میگن بسه کنین دیگه نسازینش اشتباه میکنن لطفا فصل 7این سریال بسازید ولی بابا پنجلی برنگرد چون تو پایخت 6بهبود برگشت دیگه خیلی بی معنی میشه از تون خواهش میکنم پنجلی بر نگرده اگه میتونین به جای سارا و نیکا دوتا بازیگر دیگه بیارین یا سارا و نیکا را حذف نکنیدیا حداقل بمیرندولی اگه اینجوری میشه که میمیرن مرگشونا نشون بدین
ناشناس
نقش پنجعلی بدون کوچکارین جذابیت و طنزی بود و حذف این نقش باید زودتر انجام میگرفت
جواد
0
1
پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹
آفرین . همینو بگو.
حسین
0
0
چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
پایتخت ۷ رو بسازین ارسطو اگه باشه فرقی نداره فقط بسازین
احمد
0
0
چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
برای برگردوندن پنجعلی یک کار میشه کرد
مثلا اون جسد که خیرات شده اشتباه باشه و در واقع پنجعلی درمان شد و عملش کردن و اون جنازه اشتباه تحویل داده شده و تشابه چهره بوده باشه و پنجعلی برگرده
پایتخت جونم
1
0
جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
من میخواهم که سارا ونیکا برگن و نقی هم باشه ویه سریال پایتخت ناز ۷و ۸و۱۰ و۴۰ درت کنن
منا
0
1
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
من میخوام سارا نیکا نقی باشن تا پایتخت جالب باشه
منا
0
0
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
من میخوام سارا نیکا نقی باشن تا پایتخت جالب باشه
منا
0
0
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
من میخوام سارا نیکا نقی باشن تا پایتخت جالب باشه
ناشناس
0
1
يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
حذف نقش پنجعلی باید خیلی قبل انجام میشد. خیلی بیمزه بود و روی مخ بیننده بود.
در این سالها ایشان فقط خوردند و گشاد گشاد راه رفتند و گفتند ناهار نخوردم! دستمزد خوبی هم میگرفت. یک نقش اضافه و بدون هیچ طنز. یا باید از ابتدا نقش بهتری به ایشان میدادند یا در قسمت دوم حذف میشد.
این دو قسمت تکمیلی هم مشخص بود عجولانه ساختند که قسمت 6 را تمام کنند. الان که فرصت دارند یک سریال جذاب مثل قسمتهای قبل سازند . پایتخت 3 خیلی جذاب بود. یک شهر زیبا و کوچک و در ادامه سفر و جاده و خانواده خاص که بیننده را بدنبال خود میکشید.
خالدی
0
1
يکشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
خواهشا دیگه پنجعلی رو برنگردونید . چه خودش چه روحش. خیلی بیمزه بود و کیفیت سریال رو پائین میاره و زحمات دیگران رو هم خراب میکنه. باید همان اول حذف میشد
ناشناس
دقیقا موافقم اصلا نقش خوبی نبود
مهستا
0
1
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
کسایی که میگن پایتخت ساخته نشه یه جایگزین براش پیدا کنند؟؟!!!
کدوم سریال انقدر مخاطب داشته؛ واقعا دست گروه پایتخت درد نکنه
پرویز
کمی دلخوشی به دیدن سریالهائی مثل پایتخت هست و باید ادامه پیدا کنه. کمی هم به نظر بینندگان احترام بزارند. از پایتخت 3 داریم میگیم بابا جان، این نقش پنجعلی کم کم رو مخ بیننده میره و حذفش کنید. آخه چناب تانبنده شما چه چیز مثبتی در این نقش دیدید که هر سال ایشان تمد و خورد خوابید و گشت، و در نهایت با گفتن ناهار نخوردم ، چند صد میلیون ناقابل بهش دادید که با همان پول مردم داخل کشور رفت کانادا پشت سر همین مردم داخل کشور اون مزخرفات را گفت. او دیگر جائی در پایتخت نخواهد داشت. برود همان سربالهای درپیت آپارتمانی بازی کند تا پوستش را بکند و چند غاز دستمزد را در چندین قسط بهش بدن.
ناشناس
0
0
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
حذف نقش بینزه بابا پنجعلی باید در همان پایتخت 2 انجام میشد. الان که تکرار پایتخت 2 تا 5 را میبینیم متوجه میشویم که این نقش چقدر بد و بیمزه بود 10-12 سال فقط گشاد گشاد راه رفت و گفت ناهار نخورده !! کمی تغیر و طنز هم به نقش ندادند. خوب شد که حذف شد.
خالد
0
0
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
نقش بابا پنجعلی بد جور روی مخ بیننده میرفت. نمیدانم دلیل اینهمه اصرار برای حفظ این نقش در سریال پر طرفدار است. حقیقتا پول هم میگرفت ؟ حتما میگرفت که تونسته با خرید خانه در کانادا اقامت بگیرد و آنجا زندگی کند و سالی یکبار بیاید در سریال بازی کند و پول دستمزد را بگیرد و آنجا به ریش مردم بخندد. کوجکترین سعی در با مزه کردن نقش نکرد. فقط هر وقت عشقش میکشید میگفت ناهار نخورده ! کمی به شعور بینندگان احترام بزاره و فکر نکنه مردم نمیفهمند که با زرنگی نقشی را گرفته که آسانترین است و نیازی به تمرین و حفظ دیالوگ هم ندارد. با حذف این نقش به طرفداران سریال اهمیت دادند
ناشناس
0
0
پنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰
بله همان طور که بقیه می گن باید پایتخت۷ ساخته بشه، همانلهمان لطفا بازیگر های قبلی هم باشن
حسن مدیری
0
0
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۰
سارا و نیکا برگردند
محمدرضا
0
0
جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰
سلام آره پایتخت ۷ساخته بشه وپنجعلی هم برگرده
خانم خشگله
0
0
سه‌شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰
خیلی سریال پایتخت رو دوست دارم
من همیشه بخاطر سارا نیکا این فیلم را نگام میکردم خیلی ممنون از کارگران وتهیه کننده لطفا فصل هایی بیشتری بسازید ودوباره سارا نیکارا اضافه کنید سریال قشنگ تر میشه
ممنون
مردم خودشون طنز هستند
0
0
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
درخواست‌های بینندگان سریال را سایت محترم اقتصاد ۲۴ شنیدید؟
پس جناب سایت اقتصاد۲۴ طبق نظرات کامنت‌گذاران درمورد پایتخت تصمیم بگیرید.
ارسال نظر
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «اقتصاد24» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

شهاب حسینی در ۵۰ سالگی برای سومین بار پدر شد

قیمت میوه در میادین تره بار امروز + جدول

صفحه اول روزنامه‌های سیاسی امروز

قیمت پسته، تخمه، آجیل و خشکبار + جدول

پیش‌بینی هواشناسی تهران و ایران امروز + جدول

قیمت خودرو‌های شرکت کیا در بازار ایران + جدول

قیمت لیر ترکیه امروز در بازار + جزئیات

فیلم/ ایران با جلیلی به دوران قاجار پرت شد

وضعیت هواشناسی امروز

قیمت دینار عراق امروز در بازار + جزئیات

عکس/تضمین ضمانت پزشکیان درباره گشت ارشاد توسط ظریف و آذری جهرمی

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت خودرو‌های فولکس واگن در بازار ایران امروز + جدول

قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ + جدول

عکس/واکنش آذری جهرمی به اظهارات طرفدار جلیلی: دختران ایران را فاحشه نخوانید

عکس / سعید جلیلی فقط رای دهندگان به خود را ایرانی می‌داند

تغییر چهره بازیگر معروف عشق ممنوع بعد از ۱۶ سال + عکس

عکس‌های جوانی پزشکیان در کنار هاشمی و خاتمی

عکس / درخواست زنگنه از دادستانی تهران برای تعقیب جلیلی و زاکانی

خواندنی‌ها
خودرو
فناوری
آخرین اخبار

توزیع برنج و نخود در روستا‌ها به نام سعید جلیلی!

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در محله خاک سفید تهران + جدول

دفاع سعید جلیلی از افزایش قیمت بنزین

عکس/افشاگری عجیب درباره سخنگوی دولت رئیسی و برادرش

سنوات پایان خدمت کارگران چقدر است؟

اعلام زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان

شاخص رفاه در افغانستان چه وضعیتی دارد؟

عکس/ الفاظ رکیک امیرحسین ثابتی درباره زنان

اعلام قیمت جدید بلیت هواپیما

چهره پشت پرده تفکر اقتصادی خطرناک سعید جلیلی کیست؟/ تئوری پرداز «تحریم، نعمت است» در ستاد‌های جلیلی چه می‌کند؟

قیمت جدید گوشت قرمز امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۳

قیمت دومین عرضه اولیه فرابورس چقدر است؟

قیمت میلگرد امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سیمان امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۳ + جدول

ذخایر ارز و طلای کشور افزایش یافت+ فیلم

اینفوگرافی/ وضعیت فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در ایران

۱۰ سوال اقتصادی از مسعود پزشکیان و سعید جلیلی

عکس/حتما فرق می‌کند چه کسی رئیس جمهور شود

بیرون کردن خبرنگاران از نشست سعید جلیلی با فعالان اقتصاد دیجیتال

علت تجمعات اعتراضی کارگران نفت و پتروشیمی در ماه‌های اخیر

فیلم/سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس

ماجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

ابهام در سرنوشت یک جمهوی؛ امید رئیس‌جمهور فرانسه به انتخابات زودهنگام و «نه» مردم به راست‌گرایان افراطی

عکس/ تبلیغات سعید جلیلی به وانتی‌ها کشید!

ماجرای ضربه سعید جلیلی به شهید همت + فیلم

مطالبه رفع نابرابری در حوزه زنان از رییس‌جمهور آینده

پزشکیان: تضمین می‌دهم

هوتن شکیبا ازدواج کرد؟

دیپلماسی برای نجات کشور؛ نسخه مسعود پزشکیان برای سیاست خارجی ایران چیست؟

مجلس ۳ هفته تعطیل شد!

عکس/واکنش مژده لواسانی به مشارکت مردم در انتخابات

سپرده شدن فرماندهی اقتصادی پزشکیان به طیب‌نیا

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

یک پیشبینی هولناک از قیمت دلار با آمدن جلیلی

رشد آهسته طلای جهانی

علی‌طیب‌نیا فرمانده اقتصادی ستاد پزشکیان شد/ طیب‌نیا چگونه تورم را تک‌رقمی کرد؟

قیمت جهانی نفت افزایش یافت

تالاب انزلی در انتظار مرگ خانه ماهی‌ها/ سرنوشتی مشابه دریاچه ارومیه در انتظار تالاب انزلی

اولین مناظره رودرروی جلیلی و پزشکیان در تلویزیون

فیلم/تذکر به تخلف انتخاباتی قالیباف در صحن مجلس

رویای آب و حق آبه‌ای که اولویت دولت سیزدهم نیست

سوخت جدید بازار ارز تامین شد

فیلم/ کنسرت علیرضا قربانی در تخت جمشید شیراز

فیلم/ افشاگری محسن رضایی علیه جلیلی درباره مذاکرات هسته‌ای

پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۱۱ تیر ۱۴۰۳

پیروی سکه از رشد دلار

قیمت تبلت اپل امروز + جدول

قیمت آجیل و خشکبار امروز + جدول

خبر مهم وزیر صنعت؛ خودرو‌های ارزان به بازار ایران می آید

قیمت فولکس واگن در بازار ایران + جدول